Sidor

20 mars 2011

Potatiskgratin i ny form

Denna form fick jag av mina svärföräldrar i födelsedagspresent.
Vi invigde den igår då vi åt älgbiff och potatisgratin. Mums va gott det var.
Formen är köpt på Butiken i Tenhult mellan Jönköping och Nässjö.

Jag har inte hunnit med det här med bloggeriet eftersom skolan tagit en hel del tid... skyller jag på iallafall! Jag lär mej programmering och visst är det kul men jag ska ju förstå sambandet också och det är svårare. Men uppgiften som ska vara klar till nästa träff är färdig och godkänd av lärare.
Så nu är det två uppgifter kvar som ska lämnas in i maj så de får vänta lite.
Jag ska nämligen göra en hemsida och en undersökning och en powerpoint med animering och annat skoj till träffen i april och tiden går ju så fort på våren så det är bara att jobba på!

Idag lyser solen över ett vackert landskap utanför fönstret. Synd att vi inte fått bygga in altanen för hyresvärden, för det blåser för mycket för att sitta ute, annars hade det varit skönt i solen... men man kan ju inte få allt... men lite... hm.

Önskar er en skön söndag!

Inga kommentarer: