Sidor

7 juni 2008

Igår var jag en DISKHO-brud

Ja, och jag tyckte det var kul och skönt och jobbigt...
Jag stod alltså i köket en hel del på pappas fest igår. Men det var ju väldigt bra för då träffade jag ju ALLA några gånger! Man pratade med dem medan de stod i kön till maten och köket var nog bland de svalaste ställena på festen.
Idag är jag trött men har hade en jättetrevlig dag med mycket folk och bra presenter!
Pappa fick ganska mycket pengar till bibelutdelning till Gideoniterna.

I present från mej och min familj fick han bla några jobbardagar, då vi ska hjälpa till med att fixa i trädgården eller nere i källaren eller nåt! Vi får se när och vad!

Tack alla gäster för en trevlig dag och tack mamma för all god och fin mat du gjort!
Tack pappa att du blev 70 och vi vill behålla dej i minst 70 år till..... Hm NÄ! Det var väl att ta i! Det vore väl synd för honom om honom skulle behöva bli 140 år. Då är jag 100....

Idag ska barnen på 5årskalas till Linnéa på dagis! Det blir nog fullt ös!!

Idag öppnar Tärnabadet här utanför Sala. http://www.tarnan.net/
Ett bad jag kan rekommendera!

Idag är flygarna här och svävar i luften! Hängflygarna i Cirrus förgyller våra helger under sommaren!
Förra helgen flög en flygare väldigt lågt och barnen vinkade och hojtade och sen när han/hon landade (hur vackert som helst) applåderade vi! För det ska man ju göra vid landning, det har jag sett på tv!

Önskar er en skön helg och smörj er med solkräm som är bra, så ni inte bränner er i solen!

Inga kommentarer: