Sidor

26 mars 2008

Jag undrar hur änglarna ser ut

Hela familjen var ute och åkte bil idag och lyssnade då på "Alice & Dennis" och då kan man inte vara tyst utan måste sjunga med.
Detta är min och syrrans favorit på den skivan.
Texten går:
"Jag undrar hur änglarna ser ut. Har dom kanske kebba eller stjärngossestrut. Svävar dom omring på moln, eller åker rymdraket. Det är ingen som vet."
Sista refr går:
"Jag undrar hur änglarna ser ut. Har dom kanske kepa eller stjärngossestrut. Spelar ingen roll för mej, dom är en verklighet. Det är nåt som jag vet!"

Helt störtskön sång! För det spelar väl ingen roll hur de ser ut! Dom finns ju där och skyddar oss!

Jag har en hel del änglar i mammas butik också, fast de är stämplar... de flesta i alla fall!

http://www.aliceochdennis.se/ här kan ni få ett smakprov på hur sången låter!!

Inga kommentarer: