Sidor

8 mars 2008

Kort jag gjort idag


Dessa kort gjorde jag idag. Den med ängeln i hänget blev lite fel i färgen, men fråga mej inte hur. För själva tyget (köpt i Quiltstugan, Sala) och pappret från min butik har nästan samma färg, så jag klippte inte ut tyget mer än så... Men det blev inte så bra här, men den som kommer att få kortet blir nog glad ändå!!


Skissen har jag hämtat från http://www.kortskissen.se/ som är nystartad denna vecka!


Sen har jag ju hunnit titta på Melodifestivalen och röstat på Suzzi. Man kunde se på hennes ögon var min kusin satt...


När Suzzi slog ut Therese skrek jag rätt ut, med min 4½åring i knät, och han blev troligtvis rädd och gillade inte att Therese slogs ut, så han började storböla! - Hon är ju såååå vacker, grät han! Han var jätte ledsen!!


Men på lördag har vi samma favoriter!!! Tvillingarna Rongedal! Dem har jag gillat sen jag såg dem med Electric banana band hösten -98! Det är ju 10 år sen, oj!

Inga kommentarer: