Sidor

4 mars 2008

Det funkar!

Jaa, det funkar att vara 40 också!!

Jag går ju på Komvux och jag tycker att jag verkar hänga med där också, ingen större förändring! Ska bjuda på kladdkaka i klassen i morgon.

Har fått ett uppdrag från en föreningskollega i SalaQ, att göra ett födelsedagskort och det ska bli kul att sätta tänderna i. Har lagt upp ett prov och har nog det mesta klart för mej och ska göra kortet i morgon. Kan ju inte skriva här vad det är, eftersom det kan vara så att personen som fyller läser detta...
Jag lägger in bild på kortet efter att personen har fått det, så får ni se vad ni tycker om det!

Har fått nys på en ny blogg http://www.kortskissen.se/ där de lägger in en ny skiss varje vecka! KUL!!!

Till min lilla butik har jag fått in dubbelhäftande tejp och skärmaskinerna igen! Ska lägga ut datum för kurser och träffar under torsdagen.
Kolla http://wafors.se/Kortmakeri.htm så ser du lite av mitt utbud.
Jag lägger nog ut kurser och träffar här också!

Idag har vi varit till husvagnen och kollat till den och vi vet inte om vi ska sälja den eller ej... Vi får se! Den är ju praktisk när man väl ska iväg, men vi använder den ju för lite!

Nej, nu ska jag iväg till kyrkan på församlings-Alpha.

Vi ses!

Inga kommentarer: