Sidor

21 september 2008

Snart jul!

Idag är det 95 dagar kvar till julafton!

Idag ska jag till Sara och träffa henne och Linda. Den 27 sept, nu på lördag alltså, åker vi till Stockholm och scrappar på den stora scrapträffen i City!
Vi ska prata ihop oss inför den stora dagen. Ska väl kolla så vi inte har ALLT FÖR MYCKET med oss. (Hur det nu ska gå till)

Igår hade vi loppis, syrran och jag och det gick ganska bra. Blev av med lite grejer och träffade en massa trevliga människor!
Grabbarna sitter nu och leker med sitt nyinskaffade duplo, som de köpte av kusin Axel!
OBS!!! Klockan går inte rätt här på min blogg, så pojkarna är inte uppe mitt i natten och leker!!!

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej!
Tusen tack för dina vänliga ord på min blogg. Stämpeln med stallet finns inte i Sverige vad jag vet. Jag har beställt dem + några tll ifrån USA - http://www.inkyantics.com/best.htm
Just den stämpel jag använt hittar du här: http://www.inkyantics.com/cgi-bin/stamps.cgi
Denna gång klippte jag bort texten.

Du kan säkert få beställ dem som åf. Kul om det kommer lite nya stämplar till svenska butiker.
Var hittar jag din butik?
Kram - Anki

Sofie sa...

Ja, synd man inte kan följa med till den stora träffen...hoppas ni får jättekul!