Sidor

4 november 2008

Julkortsverksta!

Imorgon onsdag är det julkortsverksta på Nybergsgatan 5 i Sala.
Anmäl dej på kortmakeri@telia.com! Det finns platser kvar!
Priset är 250 kr och då ingår material och fika.
Vi träffas kl 18-21!

Du får även möjlighet att handla i {Himlen Runt Hörnet!} och du har då 10% rabatt på ordinarie pris!

Välkommen med din anmälan!

Ikväll ska jag på föreläsning med SalaQ. "Att synas" heter den och jag hoppas att jag kommer få ut något gott av det! Det gäller ju att synas i affärsvärlden annars finns man ju inte!!!

Titta in i min ebutik. Jag har den några dagar till, sen kommer den att byta adress!

4 kommentarer:

Cessan sa...

Du har ju inga priser utsatta i butiken ;-)
Blev ju nyfiken på dabbern..=)

Camillha sa...

Jo, visst har jag det!!
Kolla på http://himlenrunt.e-butik.se/
Men om du undrar över nåt så hör av dej! Du har adressen högst upp på ebutiken!
Välkommen åter!

Anonym sa...

åh, hade varit sååå kul med några timmar kortmakeri tillsammans med likasinnade. Synd bara att det ligger waaaaay för långt bort :(
men ni får ha det så kul! :)
Kram, Daniela (www.neliz.se)

Anonym sa...

va kul det lät med julkortsverksta.
Kanonfina alster här inne.