Sidor

24 februari 2009

Tack för kommentarer!

Nu har vi fått tillbaka internet, efter en veckas väntan! Fattar inte vad problemet var, men det var lätt att fixa... när de väl kom och kollade!

Strunt i det nu!

Ni som skrivit kommentarer i min blogg sen jag utlyste "tävlingen" ska alla få en liten gåva! Istället för att EN ska få nåt så tänkte jag att alla skulle få nåt litet.

Sara Sunblizz, kan du maila mej din adress så kommer nåt på posten eller så kan man hämta nåt i stugan, QuiltStugan i Sala, Nybergsgatan 5.

Ska fixa ihop nåt innan helgen och skicka iväg till er. Några kommer jag att träffa under veckan så ni kommer få den då!

Kanske vi får fira en prissesförlovning snart. Ska gå och kolla på tv nu så jag vet!!!
Morsning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen wohoo! Gulle dig!!! Tack ... mail på väg! Kramisar, Sara!

Anonym sa...

men men ..vart hittar jag din email?? Ooo