Sidor

15 juli 2009

T!m Holtz-utmaning - Min namnskylt

Hobby och hantverk har en utmaning där man ska visa något alster man gjort av T!m Holtz-produkter.


De flesta kort och scrapsidor jag gör har jag med något från hans sortiment, särskilt hans färgdynor Distress Ink.


Vår 4åring vill inte använda vanliga vattenfärger längre! Han ÄLSKAR att måla med "mammas färger", Distresserna alltså! Här har ni en kille med klass! ... min son alltså!




Här har jag använt en Bazzil bokstav och tagit bort själva bokstaven.
Maskat med T!ms not-mask och sprayat med Distress ink och perfect pearls.
Hjärtat och vingarna är T!ms Grungeboard. Dessa är ihopsatta med metalltråd i kryss.
Vingarna är målade med Old Page, Cracklepaint.... från T!m Holtz.
Hjärtat är målat med bla Distress ink.
Den söta ängeln är en stämpel från Belimi och målad med Distress Ink.

Dymo-texten är från pappas gamla dymo som han undrade ifall jag hade nytta av! Tror ni jag blev glad??
Dessutom kom han med en arkivlåda fylld med "gnuggisar" som det hette på svenska men som nu heter RubOn...

Jag gillar denna namnskylt!

Inga kommentarer: