Sidor

21 oktober 2009

Titta vilka underbara sidor jag hittat!

Jag sökte på julfint och hittade denna sida.
Nordingården

Kolla även in Brunkullan

Du kan vinna ett gott te ifall du vill vara med och tävla på dessa sidor!

Har hittat en ny favoritsida på nätet! Suck! Jag vet hur jag VILL ha det... har till och med ägt ett liknande hus som på bilderna, men inte var det lika smakfullt inrett... suck igen!

Här hittar du ytterligare en underbar blogg!
Ni måste bara kolla! MysigaLantligaTing

Och HÄR hittar du ytterligare en underbar blogg och en utlottning där man kan vinna en bok!

Det är bara 5 veckor kvar till Advent!!

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Å tack så mycket!! Vilken ära och fin reklam för mej!!! Och vad min lillstuga såg fin ut i din blogg: ) Gillar din profiltext, " Bakar och äter upp, städar och stökar ner" el likn, kul!

Hösthälsn fr Nordingården, Mari.

Nilla sa...

Kära Camillha, 5 veckor till advent??? Vart tog tiden vägen? Har du gjort några julkort ännu? Nu skall jag iväg till Nodingården.. Ha det!
Kram Nilla

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vad roligt att du är med i min utlottning. Tack för fint beröm
Sköt om dig
kram Agneta