Sidor

7 januari 2010

Tiden lider och vi med den... nääää


Vi har bara dragits med vattkoppor och astma och annat trams, hundens plötsliga bortgång! Bilden är från min näst sista promenad med hunden på juldagen. Dagen efter var jag inte lika glad...

Jag har inte haft ork att blogga... tur att man inte är en bloggkändis! Haha! TUR... icke! Det är bara självklart!

Idag har vi ätit det minst dammiga pepparkakshuset! Den gjordes igår och åts idag!
Ja, vi hann inte före jul! Det är min mans uppdrag att bygga detta årliga hus och han gör det med bravur!!!

Får hälsa er välkomna tillbaka och hoppas inte att ni tröttnat på att logga in för att se om jag skrivit nåt nytt!
Jag har tagit fram garn och virknålar under julen. Fick ett antal garnnystan "Tilde" av svärmor och tackar så mycket för det.
Ska väl lägga ut några alster när jag tagit kort.

Det har blivit ett mulligt hjärta, en sk dammsugare (kaka), lite till Barbien, några mormorsrutor, en fingerdocka och en nätkasse... kommer inte på mer just nu.

Hittade mammas gamla virkade sjal som jag tvättade upp och ska kolla ifall hon vill ha tillbaka, för det är ju lite coolt nu igen!

1 kommentar:

Nilla sa...

Gott nytt år! Ledsen att läsa om din hund, vet precis hur det känns, när min fox dog efter 14 år! Usch! Ser fram emot dina virkade alster! I morgon har jag en liten tävling med Magnolia stämplar som pris!! Ses i blogland! Kram Nilla