Sidor

29 juni 2010

Någon som har lite pigment över till mej??

Det är underbart med sommaren! Jag njuter i stora drag.
Åkte från Forserum i Småland upp mot Gränna och sen mot Sala idag.
Vilket underbart land vi har! Småland med alla backar och kullar och sen kommer man hem till Vänliga Västmanland, som är platt som en pannkaka... mycket vänligt för cyklister om inte annat!

Men sen är det ju mitt soliga problem. Jag har inte pigment så det täcker min stora kropp, vilket inte har med det att göra.. hihi.
Mina händer och underdelen av armarna och vissa delar av benen är KRITVITA! Just för tillfället är de vita med röda prickar/blåsor på! Kul va??
Nää!

Vi var hos min kusin i Hånger utanför Värnamo i helgen och bodde då hos moster och morbror i Kärda och åkte till en liten sjö där de bor. Jag satt i skuggan och solade.. Inte helt jätteskoj, men ett måste.

Men jag älskar sommaren, för den är ju så vacker!!

Passa på att njuta av allt sommaren ger! Jordgubbar, rabarber och annat gott att äta.
Själv är jag glad att jag får jobba på Förlagssystem under 4 veckor i sommar. Mannen får den stora nåden att få vara pappaledig! Tack gode Gud för Tärnabadet!!

Inga kommentarer: