Sidor

27 april 2011

Mindre än 2 månader kvar till midsommar!

Vad gjorde du för 2 månader sen?
Jag fyllde år för två månader sen och det känns både länge sen och ganska nyss... Sportlov hade vi också!


Om två månader har vi redan firat midsommar! På våren går ju allt så fort också!

Själv har jag en skolavslutning att "se fram emot". Jag slutar på ITpedagog-linjen på Tärna folkhögskola om några veckor och har lite jobb kvar att göra, så jag har fullt upp med det, men det ordnar sej!

Ang midsommar så tycker jag att DALARNA bjuder på den finaste midsommar jag kan tänka mej!
Mormor och morfar bodde i Vikarbyn, Rättviks kommun och där firade jag midsommar hela min uppväxt.
Ett år var jag på bröllop på midsommarafton men tog bilen upp till Rättvik för att möta upp släkten för att få en riktig midsommar!

Se bara så fina jag och min syster är tillsammans med mormor och kusiner, moster och morbror.
Vi är vid Rättviks kyrka och tar emot alla roddare!

Goa släkten!


Inga kommentarer: