Sidor

22 december 2012

GOD JUL!!


1 kommentar:

Målargården sa...

Heeeej och God fortsättning på det nya året. NUUUU först har jag tid att sätta mig och kika runt på min egen blogg med dess komentarer och andra bloggar som jag inte tittat på på evigheter. TACK för att du skrev så gulligt i din blogg om ert besök på Målargården. Jätteroligt att träffa dig och din familj. Hoppas ni har vägarna förbi fler gånger. Som du kanske redan sett så har vi haft julmarknad och även öppet i växthuset innan jul. Jätteroligt har det varit och mycket folk kom på besök. Nu blir det lite lugnt på evenemangsfronten några månader men till våren kör vi igen! Gilla gärna min sida Målargården på Facebook så håller du dig uppdaterad på vad vi har för oss! Ha det så jättebra och hoppas vi ses igen! /Eva-Mari på Målargården =O)