Sidor

14 juni 2016

Sommar med SPA och ny karriär?


Nu är det dags att satsa stort! Välkommen på visning/party/SPAstund/makeup-stund/klass!
Vill du testa en ny sommarmakeup? Har du bestämt dig för att satsa mer på dig själv den här sommaren? En ny hudvårdsserie eller bara testa något nytt, en ny karriär eller hobby?

Jag hjälper dig med hudvård och makeup och givetvis vill jag dela med mig av det roliga och givande arbetet som det innebär att hjälpa andra hitta rätt produkter!!

Gå in på min hemsida och titta runt! Klicka på "Skapa konto" så får du alla prisuppgifter och information om produkterna.

Just nu är det specialpris på en makeupserie som heter @play, flera av våra dofter samt cream-to-powder.

Beställ på min hemsida och du har fri frakt och expeditionsavgift.

På hemsidan hittar du även information hur du bjuder in till en trevlig stund med dina vänner då ni får lägga en ansiktsrengöring och en riktigt lyxig och hudvårdande serie.

Här kan du också läsa om hur du kan bygga upp en karriär eller en hobby med hjälp av vår perfekta marknadsplan.

Inga kommentarer: