Sidor

6 april 2009

Syhelg! Och mys i "sommarstugan".

Har i helgen varit på syhelg i Fläckebo med Quiltstugan.
Det var ett glatt gäng som satt och sydde och fick inspiration av Mikael Svensson.

Jag sydde inte så mycket för jag hade marktjänst. Men jag hade mycket trevligt!

Jag fick lära mej SY halsband och mycket annat. Kanske ni får se vad det blir till slut. Har inget att visa i detta nu, eftersom inget blev klart, mer än maten!

Jesper har fått en fleecetröja som jag satte ett Blixten Mc Queen-märken på... den blev klar! Bra va?

På vägen hem var bilen lite sur och stannade när jag åkt några km. Pappa som körde bilen bakom fick bogsera mej över en mil. Det var liiiiite läskigt, men vi fixade det!
Måste nog fixa en längre bogserlina!

Barnen har påsklov från dagis och vi har varit i vår "sommarstuga" idag. Vi åt lunch i husvagnen och satt sen och såg en film och hade jättemysigt där. Vilken härlig dag! Soligt men blåsigt, så det var skönt att mysa i husvagnen och slippa vara ute hela tiden.

2 kommentarer:

~ImorgonSol~ sa...

Låter som om ni hade det riktigt trevligt och mysigt!!
Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi åker!!! Oooooooooh va´de´ska bli lajbans!! Vi måste höras av lite och planera lite. Vi hörs vännen!

Sara sa...

Åhhh va härligt med mys i husvagnen...???
Glad Påsk till dig och din familj
Kramkram