Sidor

19 april 2009

Vilken härlig dag!!

Ja, visst har vi vår här! Det blåser lite för mycket för att sitta ute, men visst är det underbart ändå!
Var med familjen i kyrkan på förmiddagen och jag hade söndagsskolan och det var 12 barn med!
4 barn var från Baskien och de sjöng en sång på baskiska.
Jag visste att de skulle komma så jag hade tänkt ut texten ganska bra, tycker jag i alla fall!
Jag berättade om hur vi fick olika språk, ja det står också i Bibeln. Det står mycket där!!

Imorgon ska jag till Örbyhus och ha en klass i Bibeläventyret! Spännande! Jag har inte varit ute i klass än, så det blir väldigt spännande att vara ute själv första gången. Missionspastorn ska vara med i början och det känns ju tryggt!
Sen på eftermiddagen ska jag till tandläkaren, och det är inte lika spännande!!

På torsdag kommer min kompis mamma och visar en kaffemaskin som hon säljer. Hon ska informera mej hur man blir säljare.
Tänk va mycket intressant jag får vara med om i veckan.

Hm, ska på begravning på tisdag... inte lika spännande.

Men sen, på lördag då smäller det!!! Det blir en hel-helg med Handarbeta! Scraphelg i City... Stockholm alltså!! Min underbara scrapkompis Zingo och jag åker iväg och ska vara ego HELA helgen!!

Vilken vecka!
Gissa vad veckan därpå tänker bjuda på? Jo, Måndag morgon, kl 08.05 ska jag vara i Örbyhus igen! GRATTIS MEJ!!

Livet är underbart!!!

1 kommentar:

MarieG sa...

WOW vilken vecka!! Nej, jag kommer inte till Handarbetas träff denna gången. Är på scrapeventet i Hbg den helgen! Ha det så kul!!!
Kram Marie