Sidor

10 augusti 2009

Måndag

Jag hatar inte måndagar men jag hatar flugor som är inomhus!
Flugor behövs - ja, men inte inne i vårt hus... inte så många i alla fall!
Annars tycker jag om dagens väder!

Eftersom jag har pigmentbrist så avstår jag gärna från att vara i solen så mycket. Så idag när jag var ute och det var molnigt, så njöt jag!!

Jag antar att flera av mina vänner som läser detta inte håller med! Många är soldyrkare och jag förstår er. Det kanske jag också hade varit i annan situation, men nu är det så här och jag gillar läget!

"Solen är skön, solen är toppen, solen är varm målar brun hela kroppen. Solen som gör det blir morgon var dag! Solen i Sala är bäst tycker jag!"

Den sången stämmer ju inte på mej, eftersom jag inte blir målad i brunt, utan mer rosa!

Till något helt annat: Är det någon som vet nåt bra sätt att bota geting/bi-fobi??? Kanske man ska bli biodlare!!?? Jag älskar ju honung! Bisalva är ju inte fel det heller!!

Inga kommentarer: