Sidor

9 juli 2010

Två flugor i en smäll....

Marsipanrosor som mamma och jag gjorde på en kreativ mässa.
På måndag fyller vår äldste son 7 år och på tisdag fyller den yngste sonen 5 år.
Vilken röta va? Då har jag ju inte berättat att syrrans dotter fyller 6 år.... på måndag, hon också! Snacka om Tripp, Trapp, Trull!

Dessutom fyller vår barnvakt Margareta år på måndag!
Farfar fyllde 6 juli och mormor fyller 17 juli... inte illa va...
Ska jag fortsätta?
Barnens ena farbror fyller den 20 juli och den andra farbrorn fyller den 30 juli!!

Ja, jag skulle faktiskt vidga med farmors syster som fyller även hon den 30 juli!

Om vi nu lämnar månaden juli så kan vi göra en smygtitt in på månaden augusti.... min syster fyller den 8 augusti och hennes äldste son fyller 22 den 8 augusti!
Nu var några snabba med att räkna ut att han är född 88-08-08!
Japp!

FESTligt värre!!