Sidor

5 december 2010

2:a Advent

Glad 2:a Advent!
Nyss fick jag ett kärleksbrev!!
Vår 5åring kom med det och det stod textat med turkos tuschpenna:

MAMMA JAG ELSGAR DEJ

Va glad man blir!

Sitter här med mina uppgifter jag har kvar till på fredag, då jag ska tillbaka till skolan och visa upp vad jag har lärt mej!

Hej och hå!

En uppgift som jag tror jag är klar med är ERGONOMI. Vi skulle bla göra ett pausgympaprogram. Jag fick hjälp av nämnde 5åring som gjorde de olika rörelserna!


Häng med!!!
Sen har jag några uppgifter kvar på "operativsystem".
Vissa saker är så självklara för dem som håller på med datorer, men jag vet ju inte vad alla knappar och rader (typ Menyrad) heter, så jag krånglar till det ännu mer.
Men jag håller ju på och lär mej och det är ju det skolan går ut på!
Önska mej lycka till!!

Inga kommentarer: