Sidor

12 maj 2020

Testa hudvård på distans?

Maj månad och vädret bjuder på både sol, regn, hagel och snö, 12 maj 2020. Ja, det är ju helt normalt i Sverige!
Det som inte är normalt är att vi inte får träffas och jag kan inte göra mitt jobb som jag brukar. Tänk om och tänk rätt.
Därför erbjuder jag och mina kollegor hudvårdsklasser på nätet!
Testa MaryKay hudvård hemma.

Vänd dig till din MaryKay-kontakt om du har någon, annars hjälper jag dig gärna! Det spelar ingen roll var du bor i Sverige och skulle du bo i ett annat land så hjälper jag dig hitta en bra konsult nära dig.

Vill du vara med så skickar jag prover till dig när vi har bestämt dag och tid för när vi ska ses via Zoom eller Messenger. När det är dags loggar du in så visar jag hur du använder produkterna för att få bästa resultat. Vill du sedan testa fler produkter så träffas vi igen.

Har du vänner som vill vara med så bjud med dem. Även de får prover och som tack för att du bjudit in dem så får du en värdinnegåva.

Låter det intressant? Kontakta mig eller gå in på min slutna Facebookgrupp CF Beauty. Där finns ännu mer information.

Passa på när tid nu är!

www.camillha.fahlberg.marykay.se

Inga kommentarer: