Sidor

16 mars 2009

Hon vann en ring!!

Vinnare av ringen jag gjort blev en HON!
Ja, det var faktiskt inga manliga tävlande! Konstigt!
Men jag hoppas att hon som vann blir glad.

Jag önskade ju att ni skulle skriva tips på vad man kan ha för text eller motiv på en stämpel. Hon som vann gav förslaget:

"lyckligt gift"

Vinnare av ring blev:
Helena Sydvart!!!
Grattis! Jag skickar dej en ring. Berätta vilken favoritfärg du har och vilken ringstorlek du önskar!
Vet att du just fått en guldring, så denna får ju sitta på den högra handen!
Hör av dej med din adress så kommer ringen på posten!

Tack alla för era roliga och trevliga kommentarer!
Ringarna finns till salu. Denna månad kostar de 60 kr per styck!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Woooiihhooooo!!!!

Jag vann!!!!!!

Jag måste fundera på färg och ska kolla storleken. Jag har VÄLDIGT små fingrar, men kan nog mäta det....

Camillha sa...

Du kan ju se några här i bloggen. Grattis!

Anonym sa...

Jag kan ju inte bestämma mig....

Ametist är min månadssten, så jag är ganska svag för lila... eller vitt... eller blått...

Äsch välj du, det blir säkert jättebra! Hur mäter man ringstorlek???

Anonym sa...

Grattis till vinsten!
JAg tycker att alla ringar är ursnygga.

Ska mäta mitt finger och kommer sen med en beställning.

KRAM

Anonym sa...

Halloj, Grattis till Helena!!! Vilken rolig grej att lotta ut en sån fin ring...Vi hade superroligt i lördags, synd att du inte kunde komma. Det går fler tåg.
kramkram