Sidor

25 mars 2009

Inga huliganer här inte, utan GULLIganer!!!

http://www.ekuriren.se/link.php?id=823546
Vilka syskonbarn man har!!! Snacka om gulliganer!!!

Fick en länk av min älskde syster idag som jag måste dela med mej av.
En lugn gospel som har ett sånt bra budskap!
http://www.youtube.com/watch?v=4mUZI8qIkwE&feature=player_embedded
Var med i en gospelkör när jag bodde i Götene som sjöng denna, kanske inte lika bra, men dåliga var vi INTE!

Har varit med min kompis Milo idag. Gick till henne efter att jag lämnat barnen på dagis. Det blev en promenad runt dammarna och sen ett besök på Ångbageriet i Sala. Vi DELADE på en blåbärsbulle och sen åt vi varsin mazarinspecial. Mums! Sen var det dags att knata tillbaka tilldagis och hämta barnen!
Fick men en extra promenad med ett brev men tog då med hunden Nicke!

Imorgon ska jag sitta på Aros Congress och visa kortmakeri. Hoppas någon stannar och tittar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som en härlig dag för dig!

Vad det gäller "gulliganerna" så var det den kristna skolgruppen på skolan och några andra kompisar från Pingstkyrkan i E-a som gräddade våfflor. Alexandra hade lång sovmorgon så hon kunde också vara med...

Ses på onsdag! Kram från Nina