Sidor

10 mars 2009

Nytt i Quiltstugan

Idag har jag varit i QuiltStugan och plockat upp varor!
Det kom både papper och dekos.
Sen hade jag ju med mej både vire och pärlor från kursen igår, så de ska jag plocka upp under veckan.
Va kul det är!!!!!

Triplus fine pennor, 0,3 mm röd, brun, blå, rosa och svart. Trekantig och störtskön att skriva med!


Peel-Offs Både guld och silver. Hjärtan, blommor, hörn, TACK, fjäril och dubbelhjärtan.


Stora, fina bling-brads.
Stickers i den rosa nyansen. Häfte med 8 blad.
Rub-on afabet med små hjärtan.


Clearstamps bårder

3D-kuddar
Färg palett till bla distresserna

Akvarellblock att stämpla på och måla med distresser eller annat.

Scrapbooking-papper.

Svarta och vita och transparanta knappar, Lotus Floral Stamps och thickers kom också.
Kom gärna och kolla!


Sen var det vire: 9 olika färger. Blå, 2 rosa förutom dessa.

Makramé snöre i vaxad bomull i div färger och tjocklekar.

Affirmationsring med olika texter. Kärlek, Kreativ, Vild och vacker...
Lås till halsband.
De läggs inom kort upp på http://www.wafors.se/ som är QuiltStugans hemsida.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vild och vacker skulle jag behöva...

Camillha sa...

Ja, den är nog gjord för dej!!

http://merving.blogspot.com sa...

Vad mycket fint som kommer nu till våren :-)Tack för titten i din blogg. Du bor nästan i mina hemtrakter, jag är uppvuxen i Torshälla (på andra sidan Mälaren)

Anonym sa...

Det är ju såååå roligt när man får paket!!!!! Jättefina saker ni fått.
Visst ses vi på lördag???
kramkram

Anonym sa...

VIlka roliga saker ni fått in! Gillar verkligen papperna med gammalt utseende. Jag tävlar gärna om en ring och lägger ut länk på bloggen under dagen...

Anita sa...

Det var mycket fint...
~Anita