Sidor

7 februari 2010

Igår fyllde bloggen 2 år!

Grattis Bloggen! Önskelista: vårblommor i kruka!

Jag firade det med att vara på Enköpingspyssel HELA dagen. Stannade och städade lokalen och ställde ordning stolarna tom... det går ju fort när man är 7 trötta tjejer!!

Tack Annelie, Ulrica och Johanna för en störttrevlig dag fylld med pyssel och skoj. Dessutom vann jag två priser... utlottningspriser men ändå!

Tack alla härliga pysslingar för en minnesvärd dag! Ingen nämnd och ingen glömd!


Fick med mej någons förkylning... återfås mot beskrivning!



Foto: Maria. Klicka på bilden och se hennes blogg!




Klicka på bilden så kommer du till Scrapbooking.se och var med på deras blogcandy! 50 fina priser

Jag har grejat lite med bloggen ikväll så att de bloggar jag länkar till på vänster sida kommer i tidsordning. Senaste inlägget kommer överst. Så TESSAN: kom igen... det var länge sen du skrev nåt i din blogg! KOM IGEN!!

5 kommentarer:

~ImorgonSol~ sa...

Grattis bloggen!!!
Hoppas du inte bara får vårblommor i kruka utan även VÅR IRL!!

Saknade Er alla i lördags!! Men jag antar att ni hade det bara så gräsligt roligt!?

Anonym sa...

Sorry! Vi delade nog med oss av Alices förkylning när ni var här... Hon har dock behållt en hel del själv :(

Grattis på 2-årsdagen!

Kram från syrran Nina

~ Sophia ~ sa...

Hej vännen!
Grattis till de 2 åren med blogg...!
Kortvikningen du såg i min blogg har jag liftat från ett inlägg på Scrapptorget. Länk finns i mitt inlägg....
Det enda jag gjorde var att anpass till den cellofanpåse jag använde. Busenkelt!!

KRAM! Sophia

Maria sa...

Hej
Vad kul med två-årsjubileum, GRATTIS i efterskott.
Tack för senast du satt verkligen guldkant på min pysseldag i lördags. Att du fastnade kortet kan du se här http://www.mimali.se/wp/2010/02/07/enkopings-pyssel/ :lol:

Ha det gott, kram Maria

Ica sa...

Grattis :d Näe jag saknar inte någon förkylning iaf ... Den tillhör nog någon annan :p