Sidor

15 februari 2010

Vilken underbar (host) dag!!!

Jaa, va härligt väder vi har idag!!

Vi har varit ute i snön och lekt, grabbarna och jag!


Gissa om vi hostade när vi kom in!! Får väl ta det lilla lugna så astman går över.... undra just var katten är?. hm... Får väl städa huset sen blir det OS... tror jag

Heja Sverige idag... vad vi nu tävlar i!
Nu har T!m Holtz varit i farten igen!
Varför får jag sånt habegär när jag läser hans blogg?
Tyck lite synd om mej - snälla! Inte för att jag är utan jobb, eller för att jag och barnen är sjuka, eller för att vi troligtvis är allergisk mot katten vi har lånat... utan för att min symaskin är på service igen! Utan symaskin är man lite naken!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Hoppas du får hem symaskinen snart så du kan känna dig klädd igen ;)

Kram kram

LjuvligtLantligt sa...

Tack för påminnelsen!! Men tyvärr blev du inte en av vinnarna :((((
Håller tummarna för dig vid nästa utlottning! jag brukar ha utlottningar med jämna mellanrum så håll koll :)

Kram Git

Camillha sa...

Men det var ju tråkigt Git! Men roligare för de som vann!!!
Har ju koll på din blogg i min blogg, så jag återkommer...även om det inte är utlottning!!
Sov gott!

Tack Annelie! Fick meddelande här i kväll att symaskinen inte är så pigg.
Man SKA lämna in symaskiner till service hos MÄRKESställen!!!
God Bless Bernina! (Ber-Nina!)