Sidor

26 augusti 2010

Blåbär!!

Egentligen borde jag väl ta mej ut i skogen och plocka blåbär. Jag tycker ju så mycket om det och det är ju så nyttigt med blåbär!

Men jag är så trött, så jag ser i kors (kristen som jag är) hihi...

Jag går och lägger mej i massagefåtöjen istället.

Hela familjen är trötta idag, eftersom vi kom hem lite sent igår efter en härlig konsert med Jubilance singers från Kanada.

Bor ni i närheten av Helsingborg eller är där ikväll, så gå på deras konsert i någon kyrka.
I helgen ska de till Ljungby och på söndag ska de ha konsert i Arken, Värnamo!
Ni kommer inte att ångra er om ni åker på deras konserter!


Nä, nu ska jag inta fåtöljen!

Shake it baby!

1 kommentar:

Ia sa...

Jag tror Du lär få leta om Du ska hitta blåbär...de är rätt torra och få ;)

Ha det gott i plugget :P