Sidor

6 augusti 2010

Fullt ös!!



Ja nu rullar allt bara på!

Jag jobbar på Förlagssystem en vecka till... i alla fall... hoppas på lite mer!
Sen börjar skolan både för mej och grabbarna.

De har börjat sin inskolning på fritids på skolan och det funkar jättebra. Tack snälla fröknar! De stortrivs!

Idag fick jag brev från Tärna Folkhögskola med de första uppgifterna inför kursstarten 20 augusti, bara 2 veckor kvar!!

Två kvällar den här veckan har jag åkt till Fläckebo efter jobbet. Mamma och Malin har haft syvecka där. Tyvärr har jag inte sytt så mycket men det har varit jätte kul att vara där!

På dagarna packar jag upp böcker och ser sååå fina böcker och titlar.

Den som fick mest uppmärksamhet idag var en ny bok av Pirelli
En jättefin bok. Bra bilder och enligt henne, enkla rörelser... Lite balans lär man ju ha fötts med om man ska fixa det!

1 kommentar:

zandra sa...

hej! jag bor i fagersta så kommer med tåget från avesta. tror inte det går buss så jätte bra tid första träffen och på lördagar går ingen buss. men det löser sig..
jo ska bli jätte kul att träffas:)