Sidor

28 augusti 2010

Fryser!

Ja, jag fryser och har ont i huvudet! Det innebär ju att jag lever! Va bra!!

Det blev en kopp gott grönt te med mangosmak här i soffan. Grabbarna gick ut och hoppade studsmatta och jag tvingade på dem både strumpor och fleecetröjor... för att JAG fryser.

I morse när min man åkte till jobbet så var det bara 3 grader varmt ute... så nog kan man säga att det börjar dra sej mot höst!

Jag har ju börjat i skolan pecis som våra barn. Ettan och förskoleklassen! Vilka killar!

Nästa helg bär det av till Quiltköping... eller Lidköping som det heter alla andra dagar på året.

Mamma ska stå där med sin butik, QuiltStugan och jag ska ha workshop i att göra makramésmycken. Själv ska jag gå på en kurs på lördagen. Den handlar om att göra snygga avslut när man stickar och virkar. Ska bli spännande!

Jag har bett min mor att ta hem sådana där sköna virknålar, ergonomiska. Har ni testat dem? Annars har ni möjlighet att köpa dem hos oss!

Inga kommentarer: